Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2007 14:06 - Под дъжда
Автор: sirena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 766 Коментари: 0 Гласове:
1



Днес ходих под дъжда!И беше прекрасно.Едва ли бе едно от най-умните ми хрумвания,но все пак ми хареса.За нищо друго не бих заменила тези мокри моменти,които и без това в последно време идват прекалено рядко.Ама наистина рядко!Даже си мисля че това беше първия дъжд за това лято тук!Мразя да ми е горещо,но като захладнее пък ми става неприятно.И все пак дъжда е нещо хубаво.
Всеки бърза да се прибере,за да се подсуши,което по мое мнение е напълно излишно и специално през лятото се прави не защото ще умрем от студ,ами ей така-по навик.Бабите нареждат и се карат на децата да побързали или веднага да се прибирали.Ама и представа си нямат колко им вредят така.Срамота е да си малък и да не си ходил под дъжда нито веднъж.Поне по мое мнение е така.Помня първия си дъжд /не защото е бил наистина първия в живота ми,а просто той е първият който си спомням/,бях на 7 и макар да не съм бил чак така малка,това природно явление ми се стори толкова неземно,божествено и нереално красиво,че съм сигурна,че ще го помня цял живот.Баба ми,като всяка друга баба,която си има любимец,веднага бе прибрала брат ми на топло вкъщи,съвсем забравяйки за внучка си.А за капак,беше заключила и вратата.Бях прекалено ниска за да стигна звънеца,а на виковете и силното ми чукане по вратата,никой не отговори.Тъй като баба беше малко глухичко и до сега не мога да си отговоря на въпроса,дали наистина не ме чуваше или просто така й изнасяше.Тъй като не можех да се прибера,а и едва ли съм се сещала да се скрия някъде,започнах да се разхождам из градината на баба.За мен тя беше райската градина,такава е и до днес.Беше наистина много голяма и то не защото имотът на баба бе огромен,а просто защото си бе присвоила някой и друг метър от неизползваемата площ земя,която се намираше  на стотина метра от пътя.
Откакто се помня тази градина бе огромно и много красива.А когато са мокри цветята изглеждат дори по красиви.Нищо че бе кално,влажно и студено,тези цветя постоянно бяха красиви.Тогава си помислих,че ако наистина има рай,то той трябва да изглежда точно така.С цветя навсякъде,с няколко луди баби,палави братя и дъжд,дъжд,дъжд....постоянно дъжд...




Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sirena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22372
Постинги: 5
Коментари: 8
Гласове: 78
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930